tafo (tayfun) http://www.domainforumlari.com/com-n...cok-cazib.html

sen bin dolarda versen sana domain satmam



Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen sat o zaman aldıysan hocam. Çünkü bence domanin ederi kayıt ücreti veya onun biraz üstüdür.
bence yanlis dusunuyorsun..