• 08-02-2013, 09:54:21
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 5 ay önce com.tr domain almak amacı ile marka başvurusu yaptım. Online evrak sorgulamada Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir. yazıyor. Marka başvurum onaylanmadı'mı demek oluyor bu ?
  • 08-02-2013, 09:56:01
    #2
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 5 ay önce com.tr domain almak amacı ile marka başvurusu yaptım. Online evrak sorgulamada Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir. yazıyor. Marka başvurum onaylanmadı'mı demek oluyor bu ?
    Uzmana Gönderilmiş Dosyanız Son aşamada artık kısa süre sonra yanıt gelecektir.
  • 08-02-2013, 10:04:01
    #3
    Cevap için tşkler bir şey daha soracağım ama örnek ile anlatayım.

    Örneğin abc123 kelimesi için 7 sınıfta marka başvurusu yaptım. 7. sınıfta aynı kelimede başka başvuru yok ama abc1234 gibi 7. sınıfta başka başvurular var sizce onaylanma'ma durumu olurmu ? Bir'de marka onaylanırsa benim sınıfımda benim markam ile kimse iş yapamaz değilmi ?
  • 08-02-2013, 10:43:41
    #4
    Merka başvuruları bildiğim kadarıyla 6 yada 8 ay askıda bekletiliyor herhangi bir ititraz olmazsa tpe onaylıyor markanızı ama başvuru evrakıylada domaininizi aktif edebilirsiniz
  • 08-02-2013, 10:55:02
    #5
    Domaini aldım zaten 5 aydır bende ama marka onaylanmadan aktif etmedim. Domain henüz itiraz askısında gözükmedi.
  • 05-03-2014, 09:20:57
    #6
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 5 ay önce com.tr domain almak amacı ile marka başvurusu yaptım. Online evrak sorgulamada Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir. yazıyor. Marka başvurum onaylanmadı'mı demek oluyor bu ?
    Bende 2 ay önce başvurdum marka için şu an böyle yazıyor Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir. bende takipteyim bakalım nasıl sonuçlancak.
  • 06-03-2014, 00:06:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yarın bugün onaylanır merak etmeyin
  • 06-03-2014, 00:14:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda ben detaylı bilgi verebilirim arkadaşlar, marka başvurusundan sonra uzmana gönderilir eğer itiraz gelirse 2 ay ertelenir ve sizden itiraza itiraz belgesi ister. o aşamadan tekrar itiraz gelirse bu sefer uzman kurul inceler ve değerlendirilir. Baktın itiraz eden tekrar itiraz etti o zaman avukata düşer.
    Şuan senin uzmanda kısmı resmi gazete düştükten sonra itiraz edilir.3. şahıslardan.
    Önceden marka başvurusu yoksa sıkıntı olmaz.
    Benimde yeni itirazdan düştü. itiraz aldım bende itiraza cevap yazdım onun itirazı kabul edilmedi ama önceden bu ibareyle marka başvurusu yaptı ama ödemedi ve düştü. Tekrar itiraz etmeyince dün itibariyle marka bana çıktı arayacaklar ve marka benim olacak kolay gelsin.
  • 06-03-2014, 14:10:33
    #9
    Vidoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda ben detaylı bilgi verebilirim arkadaşlar, marka başvurusundan sonra uzmana gönderilir eğer itiraz gelirse 2 ay ertelenir ve sizden itiraza itiraz belgesi ister. o aşamadan tekrar itiraz gelirse bu sefer uzman kurul inceler ve değerlendirilir. Baktın itiraz eden tekrar itiraz etti o zaman avukata düşer.
    Şuan senin uzmanda kısmı resmi gazete düştükten sonra itiraz edilir.3. şahıslardan.
    Önceden marka başvurusu yoksa sıkıntı olmaz.
    Benimde yeni itirazdan düştü. itiraz aldım bende itiraza cevap yazdım onun itirazı kabul edilmedi ama önceden bu ibareyle marka başvurusu yaptı ama ödemedi ve düştü. Tekrar itiraz etmeyince dün itibariyle marka bana çıktı arayacaklar ve marka benim olacak kolay gelsin.
    Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir.

    Bu yazıdan sonra onaylandı yada onaylanmadı yazısımı çıkıcak sorgu ekranında hocam?