Bu konuda ben detaylı bilgi verebilirim arkadaşlar, marka başvurusundan sonra uzmana gönderilir eğer itiraz gelirse 2 ay ertelenir ve sizden itiraza itiraz belgesi ister. o aşamadan tekrar itiraz gelirse bu sefer uzman kurul inceler ve değerlendirilir. Baktın itiraz eden tekrar itiraz etti o zaman avukata düşer.
Şuan senin uzmanda kısmı resmi gazete düştükten sonra itiraz edilir.3. şahıslardan.
Önceden marka başvurusu yoksa sıkıntı olmaz.
Benimde yeni itirazdan düştü. itiraz aldım bende itiraza cevap yazdım onun itirazı kabul edilmedi ama önceden bu ibareyle marka başvurusu yaptı ama ödemedi ve düştü. Tekrar itiraz etmeyince dün itibariyle marka bana çıktı arayacaklar ve marka benim olacak kolay gelsin.
Başvurunuz KHK''nin 7. maddesi hükümleri çerçevesinde değerlendirilmek üzere karar birimine gönderilmiştir.
Bu yazıdan sonra onaylandı yada onaylanmadı yazısımı çıkıcak sorgu ekranında hocam?