• 22-01-2013, 20:03:02
    #19
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypal geçerlimi beyler yani godaddy isimtescil vs deki domainleri name cheap e alacam geçerli ise eğer
    geçerli.
  • 22-01-2013, 22:45:02
    #20
    bitiş süresi var mı ?
  • 22-01-2013, 22:55:24
    #21
    Sadece 22 ocakta geçerli
  • 22-01-2013, 23:58:43
    #22
    ya bitane yanlış domain için transfer başlattım, yani uzantıyı yanlış yazdım, bunu değiştirmemin veya silmemin bir yolu var mı, bir türlü bulamadım ...
  • 23-01-2013, 02:45:34
    #23
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bitane yanlış domain için transfer başlattım, yani uzantıyı yanlış yazdım, bunu değiştirmemin veya silmemin bir yolu var mı, bir türlü bulamadım ...
    supporta yazarsan yazarsan yardımcı olurlar
    https://support.namecheap.com/index.php?/Tickets/Submit
  • 03-02-2013, 10:41:13
    #24
    https://twitter.com/Namecheap

    Şuan devam ediyor. En son sorulan
    [#28] In what state was Ed Dickson born?
    sorusuna
    "California"
    yazın.
    İlk 4 kişiye 1 er domain hakkı veriyor. Kalan 4 kişiyi de cevap verenler arasından çekilişle seçiyor. Dün akşam gördüm d unuttum söylemeyi. Daha önceden de 3 gün sürmüştü 3 bedava domain almıştım. 1 hesap günde 1 domain kazanabilir.

    Ödülü kazanmak için namecheap hesabınızı twitter hesabınıza bağlamanız yeterli.
  • 03-02-2013, 10:59:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim 3.cevaplayan benim izlemem gereken yol nedir? pm alabilirmiyim
  • 03-02-2013, 11:02:33
    #26
    Namecheap hesabınıza girip
    https://manage.www.namecheap.com/mya...le-twitter.asp
    Linkine tıklayın ve Twitter hesabınızı namecheap hesabınıza balayın. Domain ücreti kredi olarak eklenecektir 3-4 saate.

    Yalnız size 3. görünüyor olabilir tüm cevap verenler anlık görünmüyor. O yüzden kazanamazsanız şaşırmayın. Daha soru sorucaklar onları yanıtlamaya devam etsin kazanamayan arkadaşlar.
  • 03-02-2013, 11:10:25
    #27
    Bayağı zor ya, yeni soruda şansımı deneyim dedim 30 saniyede 9 cevap gelmiş.

    Teşekkürler yine de paylaşım için.