• 28-12-2012, 21:54:46
    #10
    15 TL de benden
  • 28-12-2012, 21:57:16
    #11
    Luklesin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 TL de benden
    paypal ilede ödeme kabul ediyorum. 15 TL ile devam ediyor
  • 28-12-2012, 22:04:45
    #12
    Onursal Üye
    17
  • 29-12-2012, 06:24:24
    #13
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17
    17 TL ile devam ediyoruz
  • 29-12-2012, 22:49:16
    #14
    açık arttırma 17 TL ile EftalBulut kalmıştır. kendisine ödeme ve transfer işlemleri için pm atılmıştır
  • 29-12-2012, 23:02:29
    #15
    Onursal Üye
    Dönüş yapıldı , ödeme bilgisi bekleniyor.
  • 29-12-2012, 23:56:49
    #16
    EftalBulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş yapıldı , ödeme bilgisi bekleniyor.
    ödeme alındı domain transfer edildi. hayırlısı olsun