Lapseki 1 liradan... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lapseki 1 liradan...
12
●
457
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Lapseki 1 liradan...
1
2
09-12-2012, 05:08:50
#10
aztech
alan adının teklıf asamasından sonra uzerımıze almak ıcın ekstra bı odeme daha yapacakmıyız ?
09-12-2012, 17:35:40
#11
YavuzSelim
Domain bana kaldı zannedersem.
edit: pm bekleniyor.
09-12-2012, 19:32:48
#12
Ganez
YavuzSelim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Domain bana kaldı zannedersem.
edit: pm bekleniyor.
domain ihs telekom'da kayıtlı bilgilerinizi gönderin transfer edelim.
ödeme bilgisi isteyin.
09-12-2012, 21:42:25
#13
YavuzSelim
Domain tarafımca alınmıştır, konu kilitlenebilir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler