• 03-12-2012, 23:50:18
    #1
    Geçengün namejette pre-release bir domaine teklif verdim.
    Ve normal olarak süresi gelince ihale başladı.
    İhale başladığında 8 kişi idik.
    Şuan 24 saati biraz geçti ihale süresi, 1 gün 22 saat felan var.
    Az önce ihaleye 9. kişi girmiş ve şuan en yüksek teklif onda.
    Bu normalmi?
    Yani ihale başladıktan sonra başkasıda katılabilirmi?
    Bir düzembazlık varmış gibi geldi bana.
  • 04-12-2012, 00:01:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    public auction kismin'da ise ilahe bitesiye kadar isteyen kisi katilabilir.
  • 04-12-2012, 00:04:33
    #3
    Evet o kısımdada görünüyormuş.
    Bunu bilmiyordum.
    Yaşaki neler öğreniyoruz.
    Ama çok saçma geldi bana.
    Teşekkürler bilgilendirmeniz için.
  • 04-12-2012, 01:07:29
    #4
    Namejet' te daha neler görürsün. Hiç güvenmiyorum ama bazen mecbur kalıyoruz.