Geçengün namejette pre-release bir domaine teklif verdim.
Ve normal olarak süresi gelince ihale başladı.
İhale başladığında 8 kişi idik.
Şuan 24 saati biraz geçti ihale süresi, 1 gün 22 saat felan var.
Az önce ihaleye 9. kişi girmiş ve şuan en yüksek teklif onda.
Bu normalmi?
Yani ihale başladıktan sonra başkasıda katılabilirmi?
Bir düzembazlık varmış gibi geldi bana.
İhaleye sonradan katılmak?
3
●319
- 04-12-2012, 00:01:05Üyeliği durduruldupublic auction kismin'da ise ilahe bitesiye kadar isteyen kisi katilabilir.