• 26-11-2012, 21:19:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Transfer in progress for xxxxxx. Transfer approval email was sent to the admin contact, please approve the transfer. Resend Authorization Email

    burda ne demek istiyor Resend Authorization Email yazan yere tiklamalımıyım?
  • 26-11-2012, 21:25:22
    #2
    Alan adinin yonetici (admin) iletisim adresine onay icin e-posta gonderilmis, oradan onaylamaniz gerek. Eger e-posta gelmediyse "Resend Authorization Email" e tiklayin, tekrar gonderilsin.
  • 26-11-2012, 21:29:57
    #3
    yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alan adinin yonetici (admin) iletisim adresine onay icin e-posta gonderilmis, oradan onaylamaniz gerek. Eger e-posta gelmediyse "Resend Authorization Email" e tiklayin, tekrar gonderilsin.
    şuan transfer aşamasında transferin onaylanması için mi hocam ?
  • 26-11-2012, 21:31:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan transfer aşamasında transferin onaylanması için mi hocam ?
    email adresine doğrulama maili atılmış o maildeki linke tıklayarak onay ver. Eğer mail gelmedi veya ulaşmadıysa tekrar resend yaparak tekrar gönder. Eğer maili geldide linkine tıklayıp onayladıysan başka bişey yapmana gerek yo bekle...
  • 26-11-2012, 21:31:48
    #5
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan transfer aşamasında transferin onaylanması için mi hocam ?
    Evet, onay icin e-posta gonderilmis.
  • 26-11-2012, 22:44:58
    #6
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    email adresine doğrulama maili atılmış o maildeki linke tıklayarak onay ver. Eğer mail gelmedi veya ulaşmadıysa tekrar resend yaparak tekrar gönder. Eğer maili geldide linkine tıklayıp onayladıysan başka bişey yapmana gerek yo bekle...
    yulet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, onay icin e-posta gonderilmis.
    teşekkür ederim arkadaşlar dediğiniz gibiymiş hallettim
  • 26-11-2012, 23:03:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim arkadaşlar dediğiniz gibiymiş hallettim
    Gibiymiş değil öyle zaten hocam