• 21-11-2012, 15:42:27
    #1
    SatiŞlar İptal.
  • 21-11-2012, 18:00:32
    #2
    Fiyat 50 TL'YE düştü ACİL 21:00'DAN SONRA SATIŞ İPTAL.
  • 21-11-2012, 19:18:23
    #3
    Aynı domaini kaç farklı kişiye satıyosun arkadaş.

    https://www.r10.net/domain-satis/9224...ka-okuyun.html
  • 21-11-2012, 20:20:11
    #4
    reddoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı domaini kaç farklı kişiye satıyosun arkadaş.

    https://www.r10.net/domain-satis/9224...ka-okuyun.html
    Domainler toplu olarak satışa konulmuştur konuda belirtildiği gibi.Diğer satışlar iptal.Kaç kişiye derken?Satılmış bir domain yok.
  • 21-11-2012, 20:51:13
    #5
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    Sen satılmış bir domaini başkasına sattım diye adama transfer etmiyorsun sonra gelip toplu satışta aynı domaini satıyorsun ?
  • 21-11-2012, 20:53:35
    #6
    Ruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen satılmış bir domaini başkasına sattım diye adama transfer etmiyorsun sonra gelip toplu satışta aynı domaini satıyorsun ?
    Başkasına satılmadı domain.Arkadaşa da öyle denmedi.İyi oku bir daha gel.
  • 21-11-2012, 20:55:59
    #7
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    Yahu senin gibilere ticaret yasaklansın be abi!
    Sen başka siteden su kadar teklif geldi deyip adama domaini göndermemezlik yapmadın mı?
    Şimdi gelmiş aynı domaini toplu satışta satmaya calısıyorsun pes ya !
  • 21-11-2012, 20:59:40
    #8
    Ruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu senin gibilere ticaret yasaklansın be abi!
    Sen başka siteden su kadar teklif geldi deyip adama domaini göndermemezlik yapmadın mı?
    Şimdi gelmiş aynı domaini toplu satışta satmaya calısıyorsun pes ya !
    En sonunda küfür ettirceksiniz!10 kere açıkladım diğer konuda...Evet domainim daha yüksek teklif aldığı için arkadaşın teklifini geçersiz saydım.Açık arttırmaları iptal edip toplu satışa koydum.Anlayabildin mi ?Başka?
  • 21-11-2012, 21:01:01
    #9
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    Azone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sonunda küfür ettirceksiniz!10 kere açıkladım diğer konuda...Evet domainim daha yüksek teklif aldığı için arkadaşın teklifini geçersiz saydım.Açık arttırmaları iptal edip toplu satışa koydum.Anlayabildin mi ?Başka?
    Azone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -trade vermiş arkadaş şikayette etmiş,hakkıdır.Benim hatam çoklu satış olduğunu geç belirtmem.3,5 lira için bu kadar yaygaraya da değmez.
    Karakter Mes`elesi.
    Senin gibi adamların barınacağı yer olmamalı r10.
    Bu kadar!

    Başka da diyecek sözüm yok.