• 07-10-2007, 08:52:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ramazandan sonra kullancan diğer sene ramazan ayinca bida kullanmican herhalde
  • 07-10-2007, 11:27:10
    #11
    ramazan'ı şaban'ı mı var bunun
    günahsa her zaman gunah değilse her zaman değil
    cuma günü içki içmemek gibi sanki cumartesi içilince sevap oluyor
  • 07-10-2007, 22:49:01
    #12
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ramazan'ı şaban'ı mı var bunun
    günahsa her zaman gunah değilse her zaman değil
    cuma günü içki içmemek gibi sanki cumartesi içilince sevap oluyor
    cuma günü tam tarife günah cumartesi yarım tarife..
    Sanırım minareyi çalan kılıfı hazırlıyor..