Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ramazan'ı şaban'ı mı var bunun
günahsa her zaman gunah değilse her zaman değil
cuma günü içki içmemek gibi sanki cumartesi içilince sevap oluyor
cuma günü tam tarife günah cumartesi yarım tarife..
Sanırım minareyi çalan kılıfı hazırlıyor..