• 11-09-2012, 02:03:12
    #46
    şimdi Godaddy'i bu ablamı hek yapmış





    domain ve hostu olan arkadaşlara geçmiş olsun...
  • 11-09-2012, 02:10:18
    #47
    Kaç saattir adam gibi erişemiyorum ne domainlere ne hosting e ama 4-5 yıldır %100 uptime ile kullanıyorum neredeyse Canı sağolsun GoDaddy'nin. Bugüne kadar çalıştığım tüm Türk firmalarından daha iyi hizmet veriyorlar, en kısa zamanda çözeceklerdir en ufak şüphem yok. 4-5 yıldır ilk defa sıkıntı çektim, o kadar kusur kadı kızında da olur.

    Türk firmalarıyla en azından bir iki ayda bir problem yaşıyorum, sürekli ticket atmak zorunda kalıyorum. GoDaddy'e transfer mailleri dışında yolladığım mail yok...
  • 11-09-2012, 02:33:59
    #48
    Ben sorunsuz şekilde siteye de, panele de bağlanıyorum. Domain'lerimi bile kontrol ettim, mışıl mışıl uyuyorlar
  • 11-09-2012, 15:36:14
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar godaddy içi hesaplar arası transfer deneyen var mı ? Sorun yaşanıyor mu ? Bir domain transfer etmem gerekli ama korktum vallahi domain kaybolur başka hesaba falan gider

    Deneyen var ise yazarsa sevinirim.
  • 11-09-2012, 15:43:04
    #50
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar godaddy içi hesaplar arası transfer deneyen var mı ? Sorun yaşanıyor mu ? Bir domain transfer etmem gerekli ama korktum vallahi domain kaybolur başka hesaba falan gider

    Deneyen var ise yazarsa sevinirim.
    Korkunun ecele faydası yok, yum gözünü ve işlemi gerçekleştir
  • 11-09-2012, 16:03:02
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iyi olmuş zaten hostlarına sinir oluyorum
  • 11-09-2012, 16:10:20
    #52
    Kayda değer kupon falan yayınlarlar herhalde.
  • 11-09-2012, 17:39:21
    #53
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Korkunun ecele faydası yok, yum gözünü ve işlemi gerçekleştir
    Vallahi korka korka gönderdim şimdi, inşallah sorun olmadan ulaşır gideceği yere Yolda anonimuslara rast gelmese bari
  • 11-09-2012, 20:21:22
    #54
    acaba kredi kartı bilgilerimiz vs ele geçirilmiş olma ihtimali varmı