Kaç saattir adam gibi erişemiyorum ne domainlere ne hosting e ama 4-5 yıldır %100 uptime ile kullanıyorum neredeyse Canı sağolsun GoDaddy'nin. Bugüne kadar çalıştığım tüm Türk firmalarından daha iyi hizmet veriyorlar, en kısa zamanda çözeceklerdir en ufak şüphem yok. 4-5 yıldır ilk defa sıkıntı çektim, o kadar kusur kadı kızında da olur.

Türk firmalarıyla en azından bir iki ayda bir problem yaşıyorum, sürekli ticket atmak zorunda kalıyorum. GoDaddy'e transfer mailleri dışında yolladığım mail yok...