Merhaba son günlerde forumda eski domain alımları oluyor.Bunun anlamı tam olarak nedir.
Bu şekilde mi?
Domain 2001 yılında reglenmiştir fakat daha sonra düşmüştür ve tekrar reglenmiştir.
Bu şekilde mi?
Domain 2001 yılında reglenmiştir ve hiç düşmemiştir.
Birde eski domainlerin tam olarak faydası nedir?
Eski domainler hakkında
7
●615
- 30-09-2007, 16:55:34Üyeliği durdurulduAldığın domainler 1. seçenek mi 2. seçenek mi?murdock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle