• 30-09-2007, 00:09:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba son günlerde forumda eski domain alımları oluyor.Bunun anlamı tam olarak nedir.

    Bu şekilde mi?

    Domain 2001 yılında reglenmiştir fakat daha sonra düşmüştür ve tekrar reglenmiştir.

    Bu şekilde mi?

    Domain 2001 yılında reglenmiştir ve hiç düşmemiştir.

    Birde eski domainlerin tam olarak faydası nedir?
  • 30-09-2007, 04:24:00
    #2
    düşmemiş domainlerdir. daha eski olursa daha makbuldür
  • 30-09-2007, 14:29:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Peki buna iwebtool dan mı bakıyorsunuz

    8 year(s), 9 month(s) and 5 day(s) - Online since: 26-Jan-99 diyen bi domainim var da
  • 30-09-2007, 14:35:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Online since: 26-Jan-99 böyleyse süper gerçekten

    alexa'dan bile bakabilirsin

    orda da since xx.xxx.xx yazar
  • 30-09-2007, 15:57:37
    #5
    düşünce neden özelliği kayboluyor?
  • 30-09-2007, 16:10:29
    #6
    aslında düşünce özelliği kaybolmaz
    çünkü google indexlemişse yine aynı değeri görür bence
  • 30-09-2007, 16:31:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu tarz eski domainler alıyorum . düşünen varsa satmayı özelden ulaşabilir..
  • 30-09-2007, 16:55:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    murdock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz eski domainler alıyorum . düşünen varsa satmayı özelden ulaşabilir..
    Aldığın domainler 1. seçenek mi 2. seçenek mi?