Vildan Atasever ~ 1 TL
14
●599
- 06-09-2012, 19:13:21Benden sonra bu domaine teklif veripte mesajını silen kişi sana sesleniyorum ! Domain bende kalmış gibi görünüyor ancak benden sonra bir kişi domaine teklif verdi ve mesajını silmiş.Haksız yere - itrader yedim bu çok kötü bir durum.Konuyu report ettim.
- 06-09-2012, 19:22:23Sizden sonra teklif verip mesaj silen kimse yok, domain sizde kalmış durumda.
- 06-09-2012, 19:26:37Bununda kanıtı ayın 3'ünde teklif vermiş olmam.48 saat sonra 5 Eylül oluyor.Bugün ayın 6'sı ve akşam dün neredeydiniz.Bu durumu bile bile haksız itrader yedim 15 TL için şerefsizlik yapacak bir insan degilim beni tanıyan tanır.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:26:37 -->-> Daha önceki mesaj 19:25:57 --
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl emin olabiliyorsunuz ? Ben kendi gözlerimle gördüm teklif veren şahısı.20 TL teklif verdi. - 06-09-2012, 19:27:25Moderatör olmamdan olabilir mi? Konuda sadece sizin ve imparator nickli arkadaşın bir mesajı silinmiş, bunun dışında üyeler yada modlar mesaj sildiğinde iz kalır kalıcı silemez moderatörler görebilir, kalıcı sildiyse admin yetkisindedir.Kerimuygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2012, 19:32:331 TL bile olsa kesinlikle haksızlık karşısında egilmem.Haksız yere yedigim -itraderin silinmesini talep ediyorum.Domain bana kalmamasına ragmen görüntü itibari ile bana kaldıgından dolayı domainin ödemesini geçiyor ve transferini istiyorum.
- 06-09-2012, 19:34:17Domain satış işlemleri tamamlandıktan sonra özel mesaj gönderirseniz traderinizi sileceğim.