• 26-08-2012, 12:44:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://e1208.hizliresim.com/10/u/c8nj6.jpg

    Son dakikaya kadar bekledim ve son dakika fiyatı arttırdım. Son verilen teklif benim teklifim. Diğer firmalardan kapan olmadıysa namejet kaptıysa domaini, domain bana kalacak değil mi ?

    Ne kadar sürede kazanıp kazanmadığım çıkacak ortaya ?

    2 aydır bu domaini bekliyorum.
  • 26-08-2012, 12:48:16
    #2
    seninle beraber 70 kişi bu domaine teklif vermiş durumda... 70 kişi arasında ihaleye açılacaktır yakın zamanda...
  • 26-08-2012, 13:09:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benim verdiğim teklif ne içindi peki ? Benim hesabımdan o para çekilecek mi ? Bir dahaki ihale de başlangıç fiyatı 89$ mı olacak ?
  • 26-08-2012, 16:21:07
    #4
    Üyeliği durduruldu


    Burda peki nasıl olacak ?
  • 26-08-2012, 16:29:44
    #5
    seogen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Burda peki nasıl olacak ?
    Backorder süresi sonunda sizden başkası backorder vermezse ve domain firma tarafından yakalanabilirse sadece 59 dolar ödeyip domainin sahibi olursunuz.
    Başkalarıda backorder verirse ve domain firma tarafından yakalanırsa, 3 gün sürecek bir ihaleye çıkar domain ve kazanırsanız ödemesini yapıp domainin sahibi olursunuz.

    Firma domaini yakalayamazsa ve ihalede en yüksek teklif süre sonunda sizde olmadıkca sizden ücret alınmaz.
  • 26-08-2012, 16:32:17
    #6
    godaddy demi hocam?
  • 26-08-2012, 16:33:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Süre bugün öğlen bitti. Bir süre vardı yani oda bugün öğlen 2 de bitti. tek teklif verende bendim.
  • 26-08-2012, 16:56:49
    #8
    domainler.net
    www.domainforumlari.com/sizin-sorulariniz/2405-network-solutions-uzerindeki-domaine-backorder-yapmak.html



    Backorder değil Pre-release ihaleye katıldınız.
    Gerekli açıklamayı da yukardaki linkte sorduğunuz konuda yapmıştım.
  • 27-08-2012, 00:32:50
    #9
    Üyeliği durduruldu

    Böyle bir ekran var. Nereye ödeme yapacağım ile ilgili bir bölüm göremedim.

    2. sorduğum domaini yakalamış. Domain bende. Ödeme konusunu çözemedim. Buy funds var. Oraya da kredi kartı ile yükleme yapmak istiyorum. Ama bu sefer bir form çıkarıyor önüme. Onu doldurucam falan. Bunun direk bir yolu yok mu ? Altı üstü 59$