• 27-08-2012, 01:07:59
    #10
    Kayıt olurken girdiğiniz kartn limiti müsaitse otomatik çeker zaten.
  • 27-08-2012, 01:09:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Limitte sorun yok. Ne zaman yapar çekimi tahminen ? Henüz bir hareket yok.
  • 27-08-2012, 01:16:10
    #12
    domainler.net
    seogen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir ekran var. Nereye ödeme yapacağım ile ilgili bir bölüm göremedim.

    2. sorduğum domaini yakalamış. Domain bende. Ödeme konusunu çözemedim. Buy funds var. Oraya da kredi kartı ile yükleme yapmak istiyorum. Ama bu sefer bir form çıkarıyor önüme. Onu doldurucam falan. Bunun direk bir yolu yok mu ? Altı üstü 59$
    NameJet hesabınıza giriş yaptıktan sonra bu sayfaya gidin.
    Hesabınıza kredi ekleyin, bir süre sonra otomatik olarak bakiyenizin içinden ücret tahsil edilir.
    Ödeyeceğiniz tutar 59 dolar olsa da NameJet'te minimum 69 dolar kredi ekleyebiliyorsunuz.
    Kredi ekleme işleminizi 69 dolar üzerinden yapın.
    Kalan 10 dolar bakiyeniz, sonraki işlemlerde kullanılmak üzere hesabınızda durur.

    Ya da arkadaşın dediği gibi kartınızdan çekilmesini bekleyin.

    Bu arada burda sorduğunuz soruda da şu anki konuda da aynı metni kopyalayıp yapıştırdığınız için bir önceki mesajımdaki gibi bir yanıt vermiştim.
    Pre-release ihaleyi backorder ile aynı şey zannettiğiniz için aynı mesajları kopyalayıp farklı bir soru sormaya çalışmışsınız belli ki.
  • 27-08-2012, 01:26:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    WebDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NameJet hesabınıza giriş yaptıktan sonra bu sayfaya gidin.
    Hesabınıza kredi ekleyin, bir süre sonra otomatik olarak bakiyenizin içinden ücret tahsil edilir.
    Ödeyeceğiniz tutar 59 dolar olsa da NameJet'te minimum 69 dolar kredi ekleyebiliyorsunuz.
    Kredi ekleme işleminizi 69 dolar üzerinden yapın.
    Kalan 10 dolar bakiyeniz, sonraki işlemlerde kullanılmak üzere hesabınızda durur.

    Ya da arkadaşın dediği gibi kartınızdan çekilmesini bekleyin.

    Bu arada burda sorduğunuz soruda da şu anki konuda da aynı metni kopyalayıp yapıştırdığınız için bir önceki mesajımdaki gibi bir yanıt vermiştim.
    Pre-release ihaleyi backorder ile aynı şey zannettiğiniz için aynı mesajları kopyalayıp farklı bir soru sormaya çalışmışsınız belli ki.
    Doğrudur hocam ben backorder sanmıştım. Şuan domain backorder için ihaleye çıktı.