bir tane denedim, sadece kayit aliyorlar daha sonra biz size fiyat (!) bildirecegiz gibi bir mesaj veriyorlar.
kayit ettirdik 1000$ ver derlerse hic sasmam
onlinevideo.free regledim 1000$ ver derlerse ho(s)t derim olur biter
.FREE domain names are expected to be available during the first quarter 2012.
Sitede bu şekilde bir ibare mevcut.
Yani .free alan adlarının 2012'nin ilk çeyreğinde kullanıma açılması bekleniyor diyor.
Ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum.
Kaydettim diye söylediğiniz domainleri de satış öncesinde rezerve etmiş oluyorsunuz.