• 30-11-2010, 21:26:07
    #10
    ödemede esneklik payı var mı?
  • 01-12-2010, 08:23:53
    #11
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemede esneklik payı var mı?
    Maalesef.. gireceğim ihale için bütçe hazırlamaya çalışıyorum.
  • 01-12-2010, 10:28:31
    #12
    ödeme de şöyle esneklik olabilir belki değerlendrirsiniz diye belirtmek istedimn..
    sanal pazar dan ihale fiyatının üstüne komisyon eklenerek ilan açılır ve kredi kartına vade farksız 12 taksit imkanı olabilir..

    satıcı alacağını tek seferde alıyor alıcı taksitle ödüyor
  • 01-12-2010, 11:14:34
    #13
    tabi komisyonu karşılarsa alıcı, istediği yerde satış açılabilir...
  • 01-12-2010, 14:37:39
    #14
    hemen al ilk ve son kez düşürülmüştür. 250 TL
  • 01-12-2010, 16:07:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    24 saat dolmuştur. Hesap bilgilerini bekliyorum.
  • 01-12-2010, 16:11:27
    #16
    Debugger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 saat dolmuştur. Hesap bilgilerini bekliyorum.
    ha dur ihale biteli 3-5 dakika geçseydi.. =)

    Msn ekledim.
  • 01-12-2010, 16:51:13
    #17
    ödeme alınmış, domain gönderilmiştir.

    Konu kilitlenebilir.