1 TL'den domain :D
30
●1.202
- 19-11-2010, 21:40:53bilinçli user istiyoruzumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2010, 22:15:01en çok itrade verende mi kalıyor domain ?

Neyse hayırlı satışlar.
- 19-11-2010, 22:19:13yok hocam en çok tl verende kalıyorUcgenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık açık yazdım domain boş boş duruyor her ne kadar r10 üzerinden çok alışveriş yapmasamda boş kalacağına hem hem bir arkadaş yararlansın hemde bir iş yapmış olalım dedim
.zamanında domain satıp zarar ettiğim çok oldu ama inan domain boş boş durunca insan daha çok sıkılıyor.bu arada profil resmin müthiş
- 19-11-2010, 22:24:27Arkadaşı takdir ettim şahsen. 1 liradan başlatıp 1 lirada kalacağını bilip trader alacağına böyle açık sözlü davranmasını sevdim
Bu adamdan zarar gelmez alacağı itrader kendisine çok fazla şey katacaktır forum aktifliği konusunda
- 19-11-2010, 22:33:48hocam forumda trader sistemi olmasa bile yinede böyle bir şey yapardım.yani para-trade bahane.bir alışkanlığım var sürekli bir şey alıp satmalıyım.yani kurtulamadığım birşey zarar etsem bile birşey alıp satmak benim hoşuma gidiyor şahsen.zaten ticaret yapma isteğim had safada ama gel gör ki kıbrıs gibi kapalı ticaretin zor olduğu bir yerde yaşıyorum.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada 1 TL'den devam ediyoruz
1 tlde kalırsa arkadaşa domaini hediye edecem.bitiş süresi son tekliften 2 saat sonra
.zamanında domain satıp zarar ettiğim çok oldu ama inan domain boş boş durunca insan daha çok sıkılıyor.bu arada profil resmin müthiş