• 19-11-2010, 21:36:59
    #10
    pm attım
  • 19-11-2010, 21:39:02
    #11
    Temiz bir forum istiyoruz
  • 19-11-2010, 21:40:53
    #12
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temiz bir forum istiyoruz
    bilinçli user istiyoruz
  • 19-11-2010, 22:15:01
    #13
    en çok itrade verende mi kalıyor domain ?

    Neyse hayırlı satışlar.
  • 19-11-2010, 22:19:13
    #14
    UcgenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en çok itrade verende mi kalıyor domain ?

    Neyse hayırlı satışlar.
    yok hocam en çok tl verende kalıyor açık açık yazdım domain boş boş duruyor her ne kadar r10 üzerinden çok alışveriş yapmasamda boş kalacağına hem hem bir arkadaş yararlansın hemde bir iş yapmış olalım dedim .zamanında domain satıp zarar ettiğim çok oldu ama inan domain boş boş durunca insan daha çok sıkılıyor.bu arada profil resmin müthiş
  • 19-11-2010, 22:24:27
    #15
    Arkadaşı takdir ettim şahsen. 1 liradan başlatıp 1 lirada kalacağını bilip trader alacağına böyle açık sözlü davranmasını sevdim Bu adamdan zarar gelmez alacağı itrader kendisine çok fazla şey katacaktır forum aktifliği konusunda
  • 19-11-2010, 22:30:49
    #16
    1 tl
  • 19-11-2010, 22:33:48
    #17
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşı takdir ettim şahsen. 1 liradan başlatıp 1 lirada kalacağını bilip trader alacağına böyle açık sözlü davranmasını sevdim Bu adamdan zarar gelmez alacağı itrader kendisine çok fazla şey katacaktır forum aktifliği konusunda
    hocam forumda trader sistemi olmasa bile yinede böyle bir şey yapardım.yani para-trade bahane.bir alışkanlığım var sürekli bir şey alıp satmalıyım.yani kurtulamadığım birşey zarar etsem bile birşey alıp satmak benim hoşuma gidiyor şahsen.zaten ticaret yapma isteğim had safada ama gel gör ki kıbrıs gibi kapalı ticaretin zor olduğu bir yerde yaşıyorum.

    bu arada 1 TL'den devam ediyoruz 1 tlde kalırsa arkadaşa domaini hediye edecem.bitiş süresi son tekliften 2 saat sonra
  • 19-11-2010, 22:35:26
    #18
    başlık ilgiyi çekmiş tebrikler
    ben bile domainlerle alakam olmadı halde girdim konuya