UcgenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en çok itrade verende mi kalıyor domain ?

Neyse hayırlı satışlar.
yok hocam en çok tl verende kalıyor açık açık yazdım domain boş boş duruyor her ne kadar r10 üzerinden çok alışveriş yapmasamda boş kalacağına hem hem bir arkadaş yararlansın hemde bir iş yapmış olalım dedim .zamanında domain satıp zarar ettiğim çok oldu ama inan domain boş boş durunca insan daha çok sıkılıyor.bu arada profil resmin müthiş