• 07-11-2010, 13:09:56
    #1
    s.a arkadaşlar godaddy den ücreti ödedim fakat transfer kodu gelmedi.2 tane kod girmem gerekiyor ama sadece isimtescildeki kod var bende.diğeri gelmedi.
  • 07-11-2010, 14:28:59
    #2
    domainin who.is bilgilerinde yazan mail adresine gider kodlar , ona baktın mı dostum?
  • 07-11-2010, 15:04:09
    #3
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domainin who.is bilgilerinde yazan mail adresine gider kodlar , ona baktın mı dostum?
    onda mail yazmıyodu ayarını yaptım tekrar nasıl isteyebiliriz.
  • 07-11-2010, 15:34:47
    #4
    asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onda mail yazmıyodu ayarını yaptım tekrar nasıl isteyebiliriz.
    Artık who.is sorgulamasında mail görünüyorsa , Godaddy panelinden domain manager a gir. Üstteki yukardan aşağıya doğru açılan menülerin en soldakinde "Pending transfers" yazar oraya gir. Transfer etmeye çalıştığın domain i seç ve "resend email" e tıkla.Kayıtlı mail adresine tekrar mail yollayacaktır.Onun içindeki kodları Pending transfer kısmında iken yine domaini seçip sağ üst kısımdaki "authorization" a tıklayarak girebilirsiin.
  • 07-11-2010, 21:16:09
    #5
    tamam tşkler...