• 06-11-2010, 17:01:29
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    konu kapanmıştır
  • 07-11-2010, 17:03:05
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ekledim yoksunuz.
  • 10-11-2010, 21:07:07
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konu devam, kimse yokmu bir yardmcı vatandş ses versin.)
  • 10-11-2010, 22:55:25
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Domaini alırsak snapnamesten yardımcı olacak kişiye, 20 tl helalinden.)
  • 10-11-2010, 22:57:22
    #5
    ALchoLiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini alırsak snapnamesten yardımcı olacak kişiye, 20 tl helalinden.)

    buyur ben yardımcı olayım sana
  • 10-11-2010, 22:57:49
    #6
    msn adresinizi pm ile bana iletirseniz bir görüşelim.Para önemli değil