arkadaşlar 3 yıl önce bir domain almıştım aldığım firma battı. sonra bu domaini burdaki bir arkadaş (selim bey) sayesinde uzattırıyodum artık oda bu firmayı bırakmış bende salaklık ettim transfer etmedim domaini günü geldi ama nasıl alacam ben bu domaini
domainin uzatılması ile ilgili sorun çıkmaz arkadasım. rahat ol. domaini normal reg ücreti ile uzatabilirsin o verdigin panelden. tabii panelde online islem alanı varsa.
eger yoksa TUCOWS INC.web sitesine girip oradan loginolmaya calıs elindeki bilgilerle oradanda islem yapabilirsin sanıyorum.