• 26-08-2010, 12:14:24
    #1
    Arkadaşlar web.tr uzantı çok mu kötü ?

    o kadar domain buldumki tüm uzantısı dolu ws,tl,in gibi uzantıları bile dolu web.tr boş ?
  • 26-08-2010, 12:20:05
    #2
    domaine bağlı
  • 26-08-2010, 12:26:47
    #3
    dünyaca ünlenen 5g servisinin web.tr si boş mesela hocam 5g.web.tr kötümü ?
  • 26-08-2010, 12:29:08
    #4
    makdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dünyaca ünlenen 5g servisinin web.tr si boş mesela hocam 5g.web.tr kötümü ?
    Bilmiyorum projelendirirsen her türlü iş yapar ama sadece türkiyede
  • 26-08-2010, 12:30:43
    #5
    yarın bigün 4g gibi buda türkiyeye gelince iş yapar sadece sanırsam alacak olan arkada hayırlı olsun
  • 26-08-2010, 12:31:41
    #6
    5g türkiyeye gelene kadar ohoooo
  • 26-08-2010, 12:39:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bir soru sorabilirmiyim acaba
    video izle kelimesinde mesela
    www.videoizleyin.gen.tr mi yoksa (videoizle.gen.tr ) bakmaya gerek yok kesin alınmıştırda
    www.videoizle.web.tr mi avantajlı ?
  • 26-08-2010, 12:42:32
    #8
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru sorabilirmiyim acaba
    video izle kelimesinde mesela
    www.videoizleyin.gen.tr mi yoksa (videoizle.gen.tr ) bakmaya gerek yok kesin alınmıştırda
    www.videoizle.web.tr mi avantajlı ?
    gen.tr > web.tr tabi google üzerinde geçerli bu bazı arkadaşlar kabul etmeselerde

    izle.web.tr yi ben aldım.
    gen.tr olsa idi daha çok sevinirdim ama izle kelimesi çok arandıgı(film izle,dizi izle,maç izle,tv izle vb....) için web.tr aldım.
    googleda kasarken biraz dikkatli olun abartmayında
  • 26-08-2010, 12:42:58
    #9
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru sorabilirmiyim acaba
    video izle kelimesinde mesela
    www.videoizleyin.gen.tr mi yoksa (videoizle.gen.tr ) bakmaya gerek yok kesin alınmıştırda
    www.videoizle.web.tr mi avantajlı ?
    gen.tr her zaman avantajlı hocam.. Web.tr tercih edilmiyor pek.. Ayrıca gen.tr domainlerde veya .tr domainlerde tam hatırlamıyorum.. Google.com.tr tarafından torpilliydi biraz, üst sıralara kolay çıkabiliyordu..

    Bu arada konuyu açan arkadaş banlanmış..