backorder ile ilgili bir soru ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
backorder ile ilgili bir soru ?
2
●
274
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
backorder ile ilgili bir soru ?
17-08-2010, 23:14:16
#1
SNCR_1
backorder ile ilgili bir soru ? arkadaşlar bir kaç gün sonra süresi dolacak bir domain var biraz yaşlı bir domain : ) bunu backorder yaparsak domain kayıt tarihi vs. gidermi yani ? yeni kayıt gibimi görükür ?
17-08-2010, 23:27:58
#2
Elroy
sanırım prerelease durumunda olanlar sıfırlanmıyor ama whois'de pendingdelete olarak görünüyorsa sıfırlanıyor yaşı.
17-08-2010, 23:55:15
#3
lutfucan
prerelease ile yakalayabilirsen domaini düşmez, backorder a girerse kesin düşer...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler