Adilisik hukuki problem olurmu?
22
●2.518
- 01-08-2007, 12:12:30anladım siteye baktınızmı acaba böle beni zan altında bırakabilecek birşeyler varmı valla kendimden dolayı değil ailemin endişelenmesi beni çok üzdü birde tatildeyim şu anda net cafedeyim baya bir moralim bozulduismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım bir sorun olmaz...

az önc baktım whois bilgilerinde ev numaramda yok acaba ev numarasını neden bulmuş olabilirler... - 01-08-2007, 23:25:13hic dert etme taviz verme. size ne de. adil isik olmam gerekmıyor moda sıtesi hazırlamam ıcın de bence. patentli benım sıtem de onlara. bı numara yapamaslar mahkemeye versınle r ısterlerse. baktım sıtene adılısık koleksıyonu dıye bır sey gecmıyor. hep genel bılgıler koymussun. korkma cesaretlı ol. alırsanız satayım de. yok sa baskası alır ugrasırsınız de. az cesur ol. ben bır cok davadan anayasanın elestırı maddesı sebebıyle (fıkır ozgurlugu) kurtuldum. elestırı sınırları ıcerısınde kalsan bıle anayasal hakkın. kaldı kı adıl ısık a elestırı bıle yapmamıssın. cok sıkıstırırlarsa adıl ısık urunlerı sıkayet sıtesı acacam de. ve bu cok normal anayasal hakkın olarak. herkes dusuncesını paylassın dıye ortam yaratmak suc degıl.
hadı kolay gele - 04-08-2007, 19:43:32Maalesef sorun oluşturabilecek içeriklere sahipsin, kendini Adil Işık gibi lanse etmişsin buna bir kere hakkınız yok. Sitenizde açıkça adil ışık ın resmi internet sitesi olmadığını bildiren bir yazı yok, hatta bizlere bilmem nereleredeki şubelerimizden ulaşabilirsiniz gibi bir yazı var...
Sence bunlar yetmez mi ?
Bu şekilde içeriğiniz olursa, ben adil ışık yerinde olsam peşini bırakmam. Açıkça bu bir markayı taklit etmektir.
