aslında daha önceden acılmısta elimize gecen hafta tabligat gelmiş ailem ben tatildeyim üzülmeyeyim diye sölememişler sadece aradılar dediler bana ama mahkeme kağıdı gelmiş bakalım avukatla konusacaklar sicilime geçmesin istiyorum