• 24-07-2010, 00:36:37
    #1
    Sa
    godaddy Düşecek bi domain var son 1 günü kaldı 23 saati sanırsamsa paypal ile godaddy den domain reglene biliyormuş. daha önceden godaddy den domain almış reglemiş arkadaşlar var ise ben kendilerine paraayı peşin hesaplarına yatırayım..Onlar paypal ile yada cc leri var ise domain regletecekler benim godaddy hesabım ile.. İlgilenenler Pm den Msn adreslerini Belirtsinler.
    Selametle
  • 24-07-2010, 07:07:59
    #2
    w.a.s.
    ben godaddy'den anlamam, orası bana karışık geliyor.
    linki pm atarsan kendi hesabımla kaydederim, daha sonra sana transfer ederiz.
  • 24-07-2010, 09:18:20
    #3
    turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    w.a.s.
    ben godaddy'den anlamam, orası bana karışık geliyor.
    linki pm atarsan kendi hesabımla kaydederim, daha sonra sana transfer ederiz.
    Hocam bu domain godaddy Kayıtlı Ve godaddy açık attırmalı sitesinde var Sadece benim bildigim kadarıyla ordan alabiliyoruz..Daha domainin düşmesine çünkü Normalde 1 sene var..Fakat açık artırmada oldugundan bu akşam son mutlaka almam lazım ..
  • 24-07-2010, 10:26:40
    #4
    başkaları teklif verirse ne yapacaksın? açık arttırmalarda millet pusuda bekliyor, son 2-3 dakikada fiyat uçuyor. 60 dolarlık domain 2 bin dolar oluyor.

    şu anki fiyattan alacağını düşünüyorsan çok zor bir ihtimal o.
    hele domain de güzelse imkansız.
  • 24-07-2010, 10:45:20
    #5
    AhDe_VeFaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sa
    godaddy Düşecek bi domain var son 1 günü kaldı 23 saati sanırsamsa paypal ile godaddy den domain reglene biliyormuş. daha önceden godaddy den domain almış reglemiş arkadaşlar var ise ben kendilerine paraayı peşin hesaplarına yatırayım..Onlar paypal ile yada cc leri var ise domain regletecekler benim godaddy hesabım ile.. İlgilenenler Pm den Msn adreslerini Belirtsinler.
    Selametle
    iş bankası hesabın varsa domain ***** değilse yardımcı olayım
  • 24-07-2010, 12:01:30
    #6
    turank: Hocam dogru söylüyorsunuz o oluyor ama alacagım domain bi şehir sitesi ile alakalı artı şuan bulundugum şehirde o kadar çok ugraşan web işleriyle..Yani en fazla maximum 15 dolarda bende kalacak bi domain..
    weblin: Hocam siz bana işbankası hesabınızı verirsenizse parayı geçerim.. domain ***** domain degil.. Şimdiden yardımınız için tessekürler.
  • 24-07-2010, 12:12:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ben de reg'leyebilirim. fakat garanti ve yapıkredi hesabım var
  • 24-07-2010, 13:07:25
    #8
    aCemi_PHPci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de reg'leyebilirim. fakat garanti ve yapıkredi hesabım var
    webline hocama ulaşamazsan Size ulaşarım sagollun selametle
  • 24-07-2010, 14:24:50
    #9
    bir de auctions bölümünde mesela 11 saat kaldı diyor, kimse teklif vermemiş, en düşük teklif 10 dolar diyor. kalan süre içinde sadece ben teklif verirsem domaini alıyor muyum? yoksa bu süre sonunda satıcı uygun teklif gelmediği için domaini satmama hakkına sahip mi?