Anket Domain uzantısı hangisini alırdınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 17
Domain uzantısı hangisini alırdınız ?
biz
%64,71 (11 Oy)
us
%35,29 (6 Oy)
  • 28-06-2010, 10:07:38
    #10
    bende [.]biz derim .. ama sözcüğe göre değişebilir..
  • 28-06-2010, 10:11:00
    #11
    Arkadaşın dediğine katılıyom isme göre değişebilir mesela güzeliz.biz olabilir ahmetmehmet.us da olabilir yani isim türlerini böyle düşün buna göre karar ver ama bence kesinlikle us
  • 28-06-2010, 11:36:13
    #12
    bir çok domainin .us uzantısı boşken .biz uzantısı dolu oluyor. o yüzden bana göre .biz daha değerli..
  • 28-06-2010, 12:16:09
    #13
    Kurumsal tarzda bir proje olacak

    demişsin orayı kaçırmışım madem böyle bir proje olcaksa ikisinide al niye düşünüyorsunki şahsen benim projem olsa ve belirlediğim isimde ne kadar boş domain varsa hepsini alırım
  • 28-06-2010, 14:35:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahmetile.biz mehmetile.biz hakansukur.biz falanca.biz filanca.biz vs...

    taşiyor.us getiriyor.us goturuyor.us yapiyor.us yaptiriyor.us vs.vs...


    umarım anlatmak istediğimi anlamışsındır yani uzantı alacağın kelimeye göre değişir.
    Uzantı kelimeye bir anlam katmıyor.

    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende [.]biz derim .. ama sözcüğe göre değişebilir..
    Uzantı kelimeye bir anlam katmıyor.

    weaver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediğine katılıyom isme göre değişebilir mesela güzeliz.biz olabilir ahmetmehmet.us da olabilir yani isim türlerini böyle düşün buna göre karar ver ama bence kesinlikle us
    Uzantı kelimeye bir anlam katmıyor.

    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumsal tarzda bir proje olacak

    demişsin orayı kaçırmışım madem böyle bir proje olcaksa ikisinide al niye düşünüyorsunki şahsen benim projem olsa ve belirlediğim isimde ne kadar boş domain varsa hepsini alırım
    Zaten birden fazla alacağım da sayıyı 8 den 4'e düşürmek için soruyorum
  • 29-06-2010, 14:19:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    biz uzantısı us dan iyidir en azından coğrafi bölge olarakda sorun teşkilt etmez us uzantıları amerikiya aittir. o yüzden jenerik uzantı olarak biz uzantısını tercih ediniz.