• 13-05-2010, 20:09:36
    #10
    ben galiba
  • 13-05-2010, 20:10:43
    #11
    .tk lar iyi tutuldu
  • 13-05-2010, 20:16:04
    #12
    vay bee ne zaman bu kadar olmuş..
  • 13-05-2010, 20:42:36
    #13
    hayaletimsi arkadas 10. mesajı yazan üye

    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben galiba
    pm ile isimtescil mailini yollarmısın göndereyim domaini kardeşim.
  • 13-05-2010, 21:49:18
    #14
    domain geldi teşekkürler