• 05-05-2010, 11:40:11
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödemeyi aldım, domaini gönderdim
  • 05-05-2010, 11:41:31
    #2
    3..
  • 05-05-2010, 12:55:27
    #3
    hayırlı satışlar
  • 05-05-2010, 13:43:31
    #4
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3..
    3 tl devam ediyoruz.

    soulful adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar
    teşekkürler
  • 05-05-2010, 23:40:17
    #5
    Hayırlı satışlar selim
  • 06-05-2010, 00:13:21
    #6
    5 TL Bende Kalirsa Pm Atarsın Hocam...
  • 06-05-2010, 01:50:29
    #7
    BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar selim
    teşekkür ederim
    strongforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 TL Bende Kalirsa Pm Atarsın Hocam...
    5TL den devam ediyoruz
  • 06-05-2010, 23:17:34
    #8
    Hayırlı satışlar,güzel domain Vaktim olsada alsam
  • 07-05-2010, 00:08:45
    #9
    MehmetSEZEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar,güzel domain Vaktim olsada alsam
    teşekkür ederim.

    5dk içinde başka teklif gelmezse strongforum'a kalıyor