• 03-05-2010, 21:41:57
    #10
    kime gidecekse hayırlısı olsun
  • 03-05-2010, 21:42:06
    #11
    bir katkıda benden, alana hayırlı olsun
  • 03-05-2010, 21:42:44
    #12
    firatabi ' ye kaldı domaim

    markum.net bilgilerini alayım abi
  • 04-05-2010, 09:21:14
    #13
    sen şimdi bir iyilik yapıp domain hediye ettin, arkadaş almak istemedi diye bunu kötülüğe çevirmene gerek yok. şu ana kadar konuya yorum yazan benim dışımdaki kullanıcılara böyle bir hak tanırsın illa birisi alır, böylece domainin de gerçekten isteyene gitmiş olur belki de doğrusu budur
  • 04-05-2010, 09:27:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam domain gözlemlerime göre kimsel almamış

    bana verirsen domaini makbule geçer..

    alıcısıyım yani
  • 04-05-2010, 09:38:42
    #15
    hasret hocam bende alabilirim güzel bir blog olur.
  • 04-05-2010, 10:46:10
    #16
    Domain firatabi'ye gönderilmiştir. -itrader olayıda espirisine illaki almasada verilmiyecekti arkadaşlar

    hayırlı uğurlu olsun