• 21-03-2010, 03:01:59
    #1
    Merhaba arkadaslar sanalpark adinda bir domain aldim ama suan sesli sohbet dalinda kullaniyorum bu domain hakkindaki görüslerinizi alabilirmiyim isim cok hosuma gitti sizinde dusuncelerinizi merak ediyorum saygilar.
  • 21-03-2010, 03:07:13
    #2
    Bencede isim gerçekten güzel ve akılda kalıcı Fakat şuanki bence değiştirmeni tavsiye ederim.
    Örneğin; blog,web tools,park hizmetleri domain dns olarak,özel arayüzler güzel projelendirebilirsin hemde kalıcı olursun
  • 21-03-2010, 03:10:48
    #3
    Evet önerin icin cok teşekkürler. Farkindayim domainide satmayida dusunuyorum ileride yoksa dediginiz gibi cok kalici bir ismi var önerin icin tekrardan cok cok teşekkür ederim.