Arabamı 1TL'den satıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arabamı 1TL'den satıyorum
5
●
396
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Arabamı 1TL'den satıyorum
18-03-2010, 13:50:02
#1
holycin
Satış iptal!!!!!
18-03-2010, 14:00:52
#2
F.Gungor
Son kural biraz saçma olmuş. o zaman alt fiyat belirleyin arttirma o fiyattan baslasin
18-03-2010, 14:21:01
#3
holycin
konu yeniden güncellendi
18-03-2010, 16:38:50
#4
Sansolaris
Üyeliği durduruldu
Alıntı
Başlangıç Fiyatı : 100 TL
Konu başlığında 1TL' den yazıyor?
18-03-2010, 16:57:53
#5
Gookhan
5 TL ile açıyorum.
Kalırsa konu linki ile pm.
18-03-2010, 17:00:08
#6
holycin
domaini satmaktan vazgeçtim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler