• 13-03-2010, 20:04:15
    #1
    Elinde olanlar fiyatla pm atsın lütfen
  • 13-03-2010, 20:50:17
    #2
    YGZ
    Platin Üye | R10 17.YIL
    Konu yeri burası değil.

    https://www.r10.net/domain-ariyorum/

    buraya açmalısınız.
  • 13-03-2010, 21:07:53
    #3
    Aceleden yanlış yere açmışım, konu kilitlenirse sevinirim. Rahatsızlık için üzgünüm