• 24-02-2010, 15:25:14
    #10
    15 diyelim..
  • 24-02-2010, 15:25:38
    #11
    6 diyorum.
  • 24-02-2010, 15:25:50
    #12
    19 diyorum
  • 24-02-2010, 15:26:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Konu Başlığına ***** Yazarsan İyi Olurdu Ben Şansımı Deneyim Dedim Konuyu Okuyunca ***** Olduğunu Gördüm Bilginize
  • 24-02-2010, 15:28:12
    #14
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Başlığına ***** Yazarsan İyi Olurdu Ben Şansımı Deneyim Dedim Konuyu Okuyunca ***** Olduğunu Gördüm Bilginize
    izledinleTR.com hocam dikkat et ister şarkı sitesi aç ister film ister ***** o sana kalmış.
    ***** kelime yok domainde.
    bol şanslar arkadaşlar
  • 24-02-2010, 15:29:42
    #15
    Herkesin 1 sansimi var
  • 24-02-2010, 15:30:23
    #16
    Hiç yazmasaydık en sonu bekleseydik şansımız daha çok olurdu. Ama jeton yeni düştü..
  • 24-02-2010, 15:31:58
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    18 mi? ewt 18 dimi
  • 24-02-2010, 15:34:27
    #18
    Bilen yok