• 03-06-2007, 15:21:52
    #10
    İlk mesajıma bakın ve buraya yazmazsanız iyi olur pm ile iletişim kuralım.
  • 03-06-2007, 15:42:50
    #11
    arayanmevlasinidabulurbelasinida.com
  • 03-06-2007, 16:26:49
    #12
    pm olarak msn adresinizi yollarmsıınız
  • 03-06-2007, 16:33:09
    #13
    izmit_Lee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arayanmevlasinidabulurbelasinida.com
    Dengesiz misin arkadaşım?
  • 13-06-2007, 09:24:07
    #14
    Arkadaşım pm den yolladım bakabilirmisin bunlar olurmu acaba