• 22-01-2010, 13:48:34
    #1
    İlk Defa degil bu turkticaretin yaptıgı eminim.

    18/ocak/2010 ' tarihinde aldığımız
    Panelimdeki domainlerin başkası tarafından kayıt edildigini 21/ocak/2010 tarihi ile 3 gün sonra turkticaret bize email ile cevap veriyor. buda yetmezmiş gibi küstahca telefon şikayetlerimizi dinlemeyip aksine Sitelerinden Müşteri hizmetlerine cevap yazmamızı istiyorlar.

    Giden Domainlere yanmıyorum. aksine 3 gün önce pazarlık yapıp sattıgımız domainin gitmiş olması bizi alıcımıza karşı mahcup duruma düşürdü.


    Turkticaret.nettin yanından bile gecilmemesi lazım diye 1000 kere söyledi domainci arkadaşlar. şimdi ne deseler haklılar.


    1 Musibet.. 1000 Nasihatten Hayırlıdır..


    Benim için turkticaretten yeni Domain Reg'leme Dönemi Kapanmıştır.....
  • 23-01-2010, 08:09:27
    #2
    türkticaret beni kontör ile domain almada yamuk yapmıştı o yüzden hiç tavsiye etmem
  • 23-01-2010, 09:23:27
    #3
    aldığın domainin faturalarını ve sonra destekten gelen yanıtların printscreen i ile noter de onaylatıp.. savcılığa suç duyurusunda bulunacaksın... bak nasıl hızlı bir çözüm gerçekleştirecek o zaman turkticaret.net
  • 23-01-2010, 15:52:41
    #4
    Onlara diyecek hiçbirşey bulamıyorum! Çalışmamak lazım onlarla ve yan siteleriyle..
  • 23-01-2010, 15:54:49
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Utkukose adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlara diyecek hiçbirşey bulamıyorum! Çalışmamak lazım onlarla ve yan siteleriyle..
    Düzgün iş yapan firmalar zaten aynı iş için yan firma kurmazlar.

    Geçmiş Olsun