AfMeSu Hocam, takdiriniz üzre sanmam ki nokta böyle bir not ile size ulaşsın, mail gönderse bile daha üstürüplu olurdu kanaatindeyim.
Sivri bir arkadaşımızın eseridir düşüncesindeyim, bende hergün panelde bir sürü abuk-sabuk teklifler görüyorum, çoğunu kaale almıyorum.
Gençler eğleniyor diyorum kendi kendime
Kolay Gelsin