• 09-01-2010, 19:21:53
    #19
    AfMeSu Hocam, takdiriniz üzre sanmam ki nokta böyle bir not ile size ulaşsın, mail gönderse bile daha üstürüplu olurdu kanaatindeyim.
    Sivri bir arkadaşımızın eseridir düşüncesindeyim, bende hergün panelde bir sürü abuk-sabuk teklifler görüyorum, çoğunu kaale almıyorum.
    Gençler eğleniyor diyorum kendi kendime
    Kolay Gelsin
  • 09-01-2010, 19:27:16
    #20
    Koskoca Nokta bir domaini almak istiyorsa öyle bir mail atmaz. Aracı kurumlarla da uğraşmaz. Seni nasılsa bulur
  • 09-01-2010, 19:30:26
    #21
    spam olduğu resimden anlaşıldı
  • 12-01-2010, 13:01:41
    #22
    bu teklif formlarından gelen teklifler gerçekten bazen çok komik oluyor

    en kaliteli domaine 0,00001 TL vereyim ver bana diyenler yada en dandik domaine 10 milyon dolar a sat bana yazanlar

    ben şahsen alıştım artık ciddi usturuplu olmayanlara asla cevap yazmıyorum.