• 27-12-2009, 01:55:45
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşecek domainler fazla olduğu için yazı formatına dönülmesi iyi olmuş. Emeğinizin korunması adına farklı yöntemler uygulanabilir, böyle birşey js de falan var mıdır bilmiyorum ama mesela domainler seçilip kopyala yapıldığında seçilen şey yerine başka birşey kopyalanabilir. Bu şekilde az da olsa korunma sağlayabilirsiniz + kaynak kodu şifreleme de olabilir.
  • 27-12-2009, 02:44:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bencil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşecek domainler fazla olduğu için yazı formatına dönülmesi iyi olmuş. Emeğinizin korunması adına farklı yöntemler uygulanabilir, böyle birşey js de falan var mıdır bilmiyorum ama mesela domainler seçilip kopyala yapıldığında seçilen şey yerine başka birşey kopyalanabilir. Bu şekilde az da olsa korunma sağlayabilirsiniz + kaynak kodu şifreleme de olabilir.
    teşekkürler tavsiyeniz için. birkaç alternatif arasında değerlendireceğiz.
  • 27-12-2009, 02:49:23
    #21
    Önemli domainler bold değil
  • 27-12-2009, 02:54:58
    #22
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli domainler bold değil
    Bİrkaç gün içinde onu da yapacağz inş. öncesinde bazı problemleri çözmemiz gerekiyor.

    teşekkürler...
  • 27-12-2009, 15:23:40
    #23
    Tekrar hayırlı olsun.
  • 27-12-2009, 15:26:19
    #24
    DomainUsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar hayırlı olsun.
    Teşekkürler DomainUsta.
  • 03-01-2010, 22:17:43
    #25
    eskisi daha güseldi : ) güzel domanler blood'lu şekilde
  • 06-03-2010, 17:59:19
    #26
    1- 1 gümn önceki doain listesi siliniyor oda dursa haftalık olarak çok iyi olacak

    2 org uzantılı domainlerede yer werirsen buda iyi olur umarım yaparsın..