• 21-12-2009, 11:27:09
    #1
    domainsite.com da sürelerini uzatamadım domainlerin...hata verdi... ve 1 domainimin süresinin bitmesine sadece 7 gün kalmıştı... İHS ye transfer işlemi başlattım... Ve domainin süresi doldu dediğim gün, son gün iHS ye taşındı domainim.. Süresi de 1 yıl uzamış oldu yani ...

    Siz siz olun o kadar az bir süre kala transferi başlatmayın, benim yaşadığım stresi yaşamayın
  • 21-12-2009, 11:35:13
    #2
    Transfer sorunsuz gerçekleştiyse sorun yok.Ama benim bildiğim domain süresine belli bir gün kala transfer felan yapılmadığıydı.Acaba firmaya göre değişiyormu ?
  • 21-12-2009, 11:40:02
    #3
    normalde 30 gün kaldıkdan sonra transfer başlatamassınız. ama ihs'ye son 7,10 vs. günde çok domain taşıdım..
  • 21-12-2009, 11:41:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yenilemeye 30günden az zaman kalınca moniker transfer yapmıyor.
  • 21-12-2009, 11:53:10
    #5
    firmadan firmaya göre değişiyor demek ki...