• 14-06-2007, 16:58:36
    #28
    Tebrikler, hoca bence okumadan 90 vermiştir
  • 14-06-2007, 17:01:11
    #29
    Misafir
    tebrikler, başarılarının devamını dilerim
  • 14-06-2007, 17:05:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Herkese Teşekkürler arkadaşlar yakında bu not ve 1000. postum şerefine çok güzel bir hediye vericem birisine beni izlemeye devam edin anacım
  • 14-06-2007, 17:15:26
    #31
    Tebrik ederim, tezin bayada kalınmış ya yazması işkence olmalı
  • 14-06-2007, 17:18:25
    #32
    Üyeliği durduruldu
    UgguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim, tezin bayada kalınmış ya yazması işkence olmalı
    1 hafta uyumadım desem yedir toplamda 3 saat ya uyudum ya uyumaıdm kahve içe içe kahvenin üstümdeki etkisi kayboldu etkilemiyor artık
  • 14-06-2007, 17:21:45
    #33
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 hafta uyumadım desem yedir toplamda 3 saat ya uyudum ya uyumaıdm kahve içe içe kahvenin üstümdeki etkisi kayboldu etkilemiyor artık
    Sonuca ulaşmışsın ya o kafi 2 gün yatarsın artık uyanmadan Ama uyuyamazsın hava çok sıcak, klima yoksa izmirde uyku işkence
  • 14-06-2007, 17:26:18
    #34
    Üyeliği durduruldu
    UgguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuca ulaşmışsın ya o kafi 2 gün yatarsın artık uyanmadan Ama uyuyamazsın hava çok sıcak, klima yoksa izmirde uyku işkence
    tezi vereli çok oldu ya 3 gün uyudum not daha yeni açıklanıyor anca bakabildiler 1156 sayfaya herhalde hehe
  • 14-06-2007, 17:33:52
    #35
    Çalışkan öğrenci başka oluyormuş canim