UgguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim, tezin bayada kalınmış ya yazması işkence olmalı
1 hafta uyumadım desem yedir toplamda 3 saat ya uyudum ya uyumaıdm kahve içe içe kahvenin üstümdeki etkisi kayboldu etkilemiyor artık