• 12-12-2009, 18:40:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    S.a.

    ArkadasLar Hosuma Giden Bi Com.Tr Domain Var . Ama Şirket in Olması Lazım Felan Diorlar Öyle Bi Durumumda yok . Sirket acacak durumumda yok
    bu domaini pahalıya patlamadan nasıl alacam. yada satan arkadaslar varmıdır ?
  • 12-12-2009, 18:42:41
    #2
    marka tescili yapman lazım oda epey tutuyor özet alarak diyeyim sana ( : Alamazsız boşuna uğraşma
  • 12-12-2009, 18:43:42
    #3
    ya bi şirket ile anlaşıcaksın yakın bir tanıdığın olmadığı sürece kimse anlaşmaz zaten

    yada 1k ya yakın para verip marka tescili yapacaksın
  • 12-12-2009, 18:47:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Anladım. Ama Almam lazım ))))) Hayatta imkansız bise yok arkadaslar

    peki bi internet cafenin üstüne alsak ? esnaf sanatkarlar odasından sicil tasdiknamesi felan dior öyle oluormu?
  • 12-12-2009, 18:50:22
    #5
    Sadece şirket olmak bir com.tr tescili için yetmez. Aynı zamanda bu alan adında geçen kelime ya da kelime grubunun şirketin faaliyet alanlarında geçmesi, faliyet alanlarına uygun olması lazım. Bu da olmuyorsa ilk cevapta yazıldığı gibi marka ya da faydalı model ve benzeri tescil gerekiyor.

    Bu özellik ticari alan adlarında asıl hak sahiplerini korumaya yöneliktir.
  • 12-12-2009, 18:56:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece şirket olmak bir com.tr tescili için yetmez. Aynı zamanda bu alan adında geçen kelime ya da kelime grubunun şirketin faaliyet alanlarında geçmesi, faliyet alanlarına uygun olması lazım. Bu da olmuyorsa ilk cevapta yazıldığı gibi marka ya da faydalı model ve benzeri tescil gerekiyor.

    Bu özellik ticari alan adlarında asıl hak sahiplerini korumaya yöneliktir.
    peki bi internet cafenin üstüne alsak ? esnaf sanatkarlar odasından sicil tasdiknamesi felan dior öyle oluormu?
  • 12-12-2009, 19:02:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Firat31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bi internet cafenin üstüne alsak ? esnaf sanatkarlar odasından sicil tasdiknamesi felan dior öyle oluormu?
    Alabilirsin. prosedürü oku. illa marka tescil ettirmen gerekmiyor.
  • 12-12-2009, 21:16:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    baya zormuş ya peki isimsoyisim de bukadar zor mu?
  • 12-12-2009, 21:16:51
    #9
    iLqercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baya zormuş ya peki isimsoyisim de bukadar zor mu?
    kimlik fotokopisi ile çok kolay