Pr 2 Dini forum domaini ücretsiz
24
●1.240
- 03-12-2009, 19:20:35İnşallah.Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamıyorum bu insanları... Hiç olmazsa site isminden utanın, ne lanet bir mantıktır bu? Yazık... - 03-12-2009, 19:26:35Ebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı düşüncedeyim + rep veriyorum. - 03-12-2009, 19:45:47Kim eklediyse artık, ona.mavisfaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-12-2009, 10:40:04Üyeliği durduruldusiteyi bana verdi kendime güvenemedğim için almadım inşallah dini açıdan islamiyeti daha güzel temsil edecek kişilere verilir.Beni seçtiğiniz için ayrıca teşekkür ederim..LordEspoir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle