• 28-11-2009, 10:09:54
    #10
    ben 5 yıldır domaini uzatmışım 5*10$ vermişim şimdi sana hayrına niye vereyim? Düşmekte olan domaini veriyoruz problem değilde yatırım yaptığı domaini kimse hayrına vermez. Ama arkadaşın dediği gibi boş duran domainlerime kiracı olmak isteyen varsa gelsin 40'dan fazla domain var
  • 28-11-2009, 11:23:38
    #11
    reaLize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    victoria-turkiye.tk şöyle bir domain var elimde isimtescilde isteyen olursa veririm .
    O domaini sana ben verdim, proje yapacam dedin söz verdin şimdi başkasına eriyorsun
  • 28-11-2009, 14:48:51
    #12
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam domaini transfer edince geri alamaz ki
    transfer edeceklerini sanmıyorum..

    com.net.org kira verilir info tk ancak transfer edilir.
  • 28-11-2009, 15:00:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    BySeco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O domaini sana ben verdim, proje yapacam dedin söz verdin şimdi başkasına eriyorsun


    Dostum k.bakma istersen geri gönderiyim host bulamıyorum
  • 28-11-2009, 15:24:58
    #14
    reaLize adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum k.bakma istersen geri gönderiyim host bulamıyorum
    Ben sana hosting de veririm istemedin ki; insanlık öldü mü sanki dünya malı dünyada kalır. MSN imi özel mesaj attım ekle hosting de veriyim.
  • 28-11-2009, 15:41:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sagolasın hocam ekledim .
  • 30-11-2009, 16:50:55
    #16
    elinde domaini com yada net uzantılı bir arkadaşla değerlendirebilecekleri www.tahmini.net transfer edebilirim isteyene Pr 3 domain düşünen pm atabilir devamlı konuya bakamayabilirim.
  • 30-11-2009, 17:02:11
    #17
    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinde domaini com yada net uzantılı bir arkadaşla değerlendirebilecekleri www.tahmini.net transfer edebilirim isteyene Pr 3 domain düşünen pm atabilir devamlı konuya bakamayabilirim.
    Domain pr fake.
    http://www.netwww.net/Google-Pagerank-Sorgulama.aspx

  • 30-11-2009, 17:19:47
    #18
    arkadaşım doğrudur. ben bu şekilde detaylı kontrol etmedim. bu yüzden kimseye pr 3 'dür üstüne basa basa söylüyorumda demedim. neyse sonuçda elimde domain var. düşünen elinde boş olan bir domain ile yapabiliriz bişiler.