• 01-11-2009, 14:38:18
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    satmayı düşünmüyorum aklımda güzel şeyler var degerlendirmeyi düşünüyorum biraz bekletip
  • 01-11-2009, 19:04:19
    #11
    bence gormez, sahsi kanaatim.