GoDaddy.com'dan İsimtescil.net'e domain tranferini nasıl gerçekleştireceğimi bilen biri var mı? Daha önce GoDaddy.com panelini hiç kullanmadım açıkçası neyin nerede olduğunu bulmakta zorlanıyorum. Bir domainimi transfer etmek istiyorum ama yanlış yapmayayım diye bir bilene sorayım dedim.?
.
Domain Transfer => GoDaddy.com'dan İsimtescil.net'e
19
●5.986
- 26-10-2009, 15:23:441. Godaddy domain paneline girip domain kiilidini kaldıracaksın.
2. Authorization Code mailine gelmesi için işlemleri yapacaksın.3. İsimtescil'de transfer ücretini ödeyeceksin. Authorization Code yi gireceksin.4. Domain kaydedildikten sonraki 60 gün kabul etmez.Başkası firma içi transfer ettiyse ve yönetici bilgileri vs. değişmişse 60 gün tekrar işlemeye başlar. Son 15 güne girdiyse risklidir. İşlem uzarsa her iki firmaya da ödeme yapmak ve sonra iade için uğraşmak durumunda kalabilirsiniz. - 26-10-2009, 15:30:27Cevabın için teşekkürler axikedi.
Domainin süresinin bitmesine zaten iki ay vardı. ben hem transfer edip hem uzatarak iki defa ödeme yapmayayım diye transfer etmek istiyordum ama domainin bir başka Godaddy.com kullanıcısı tarafından transfer edilişinin üzerinden daha 60 gün geçmedi. Sanırım o yüzden transfer etmek için 60 gün beklemem gerekiyor. - 26-10-2009, 15:36:50kullanıcı bilgileri değişmemişse transferi deneyebilirsiniz.. En azından administrator maili.. Çünkü o adrese AuthKey geliyor.._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 15:43:41Domain sadece godaddy.com hesabıma transfer edildi. Onun dışında hiçbirşey elimi sürmedim. Sizin tarifiniz doğrultusunda transfer etmeyi bir deneyim o zaman.axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2009, 16:03:43Şöyle bir şey var.. Godaddy'de iç transfer esnasında bir ekranda sorar;_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Domain için yeni bilgiler mi girmek istersiniz?
-Domain bilgileri transfer edilen kişinin bilgilerini mi alsın?
-Mevcut bilgiler mi kalsın?
İç transfer esnasında 3. şık işaretlenmişse Administrator maili de değişmeyeceği için tüm onay işlemleri o mail üzerinden devam eder.. Size transfer eden arkadaş da authcode yi size bildiririr ve mailleri de onaylarsa transfer gerçekleşebilir.. - 26-10-2009, 16:17:23Evet doğrudur.. Zaten biraz sonra onay maili gelir..Transfer işlemini onaylıyormusunuz diye.._Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Approve Transfer Link:" yazısı ve altında link varsa onu tıklarsınız. Ya da buna benzer bi onay linki olması gerekir. - 26-10-2009, 16:23:29Evet şimdi mail adresime geldi. Yalnız o linke tıkladığımda [r2] Error Message: Invalid URL şeklinde hata veriyor :S Son aşamaya kadar geldik. En sonunda pürüz çıktı.axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle