• 14-04-2007, 23:29:52
    #19
    ayıptır sorması kaç gibi ******
  • 14-04-2007, 23:31:10
    #20
    tüh bea kaçırdık
  • 14-04-2007, 23:32:12
    #21
    Misafir
    saat veremem tuncay gerçekten çok ihtiyacın var ise pm ile bana ulaşabılırsın
  • 14-04-2007, 23:32:56
    #22
    Misafir
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler ****** domain gelmiş.
    rica ederim iyi günlerde kullan.Bonus domaini kaptın

    rep içinde saol
  • 14-04-2007, 23:35:11
    #23
    çok saol ****** düşündüğün için şu an için ihtiyacım yok vizelerden sonra bişeyler yapıcaz bakalım
  • 14-04-2007, 23:42:04
    #24
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim iyi günlerde kullan.Bonus domaini kaptın

    rep içinde saol

    evet güzel domain hemde pr 3 rep vermeyi unutmuşum bak + rep rep rep rep
  • 15-04-2007, 09:19:11
    #25
    ****** usta bi ben alamadım domain ya

    ne zamanalar yapıyosun dağıtım ona göre gireyimde siteye bi tanede ben alayımya
  • 15-04-2007, 09:27:34
    #26
    domaini spam vb gibi şeyler için kullanmıyacaksanız.. yani boşa gidicekse vermiyim hiç ..
    sagopa-kajmer.info domaini verebilirm bende
  • 15-04-2007, 10:14:31
    #27
    kepazeye verdim domaini